juliaholmström

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av julia holmström - 25 augusti 2012 20:46

Gonatt allihopa nu är det dax att sova men men idag har jag inte skrivit så mycket för att jag har varit hos en kompis vi hade jätte kul tyckte jag vi målade cyklade till vår fröken och där vart vi bjuden på glass tårta och saft mmm de va gott men nu äre natten så gonatt!!

Av julia holmström - 25 augusti 2012 09:35

Hej nu sitter jag här och gör extra jobb för att jag ska få bra betygg i år:)

Jag håller på med svenska heter det man ska Läsa,Skriva,Slå upp saker och annat det e faktiskt ganska kul och jag har snart gjort klar alla har en kvar sen har jag historian om columbus sen läsning lite i en bok sen är det väl inget mer tror jag men det går ganska fort och det är ju kul också sen på måndag så har jag gjort ganska mycket hemma om jag hitttar mitt lim jag glömde att ta med ett hem men jag tror jag har ett hemma senrae kanske jag ska va med en kompis hoppas för det skulle va kul jag va med henne igår också. Jag fick en bandeu av henne och ett lite genom skinligt linne tack för det L!!

Men nu ska jag fortsägtta jobba på lite här så hej så länge!!<3333

Presentation

Hej jag är en tjej på 12år jag gillar mode,hästar,shopping,familjen,mina djur och mycket annat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken sport är roligast?
 Ridning
 Dans
 Basket
 Simmning
 Fotboll
 Tennis
 Innebandy
 Badminton
 Springning

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards