juliaholmström

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av julia holmström - 21 augusti 2012 20:51

Hej idag har jag varit på stan med mamma hittade inte så mycket med det blev ett par jeans thights (stavas)

Sen fikade vi på Cafe Charm till lunch mm så goda mackor dom hade där med skinka oct tomat paprika och gurka men jag gillar inte tomater så jag petade bort det:)

Imorgon blir det bästa K sådär dan före skolan börjar fast K går inte kvar där så då får man va med bästa L istället :) Kul men ändå så jätte tråkigt eftersom jag och k är real bff men vi har glidit isär lite nu men men nu äre dax för mig att ta och göra lite natta här då jag städat varit barnvakt och bakat socker kaka utan ägg då vi inte hade några när mamma och A va och handlade den vart riktigt bra fast de inte va några ägg i men nu ska jag ta och sova då jag ska upp tidigt i morgon med mamma och de andra syskonen sen som sagt ska jag till karin vi 11.00

Men nu ska jag göra natten här dåå!!:)


XOXO/Julia<333333

Presentation

Hej jag är en tjej på 12år jag gillar mode,hästar,shopping,familjen,mina djur och mycket annat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken sport är roligast?
 Ridning
 Dans
 Basket
 Simmning
 Fotboll
 Tennis
 Innebandy
 Badminton
 Springning

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards